Fortbildningar

SSLF’s fortbildningar är öppna för alla våra medlemmar. Vi erbjuder fortbildningar för er som vill utvecklas som instruktörer, samt för er som vill hålla er internationella status vid liv. För att behålla Isia och Ivsi status behöver du fortbilda dig vartannat år. Här hittar du de hittills anmälningsbara fortbildningarna, men fler fortbildningar kan komma publiceras.

Kontakta kansliet@skidlararforeningen.se för mer information vad mer som ev är på gång.

Fortbildningar

Kontakta :

kansliet@skidlararforeningen.se

för mer information vad mer som ev är på gång.